gomee

Alla inlägg under april 2012

Av Sara Andersson - 11 april 2012 20:34

Jag bröt mitt löfte om att blogga hela påsklovet men who's care! Tänk på nuet azzå! CARPE DIEM = fånga dagen! Föressten så kommer nästa FRIDA tidning ut imon... Jag började läsa den typ förra veckan det hade FRISYR SPECIAL!!! Om någon hade frågat vad jag vill jobba med som vuxen så skulle jag svara typ: Jag vill bli frisör, det verkar roligt! Jag äääälskar att leka med olika frisyrer! När jag fyller 14 ska jag önska mig en hårfärgning med färgen illröd ni ska få se en bild sen. Om ni vet vem Ariana Grande är så vet ni hur jag vill färga det. För er som inte vet är så är det hon som spelar Cat i Victorius (vad heter det!!!) på Nickelodion (stavning!!!)


   <--- Ariana Grande!!! Med världens snyggaste HÅR!!!!

!

Jag SKA skaffa rött hår när jag blir 14!


Paws up!!! / Sara!!!


P.S Mycke om frisyrer idag elr?!

Av Sara Andersson - 5 april 2012 18:40

Oki, jag gick på cirkusen.    Det första som hände när jag kom dit var att en arg Tilda stog och väntade på Amanda och Kajsa, hon hade stått där i 15 minuter. Ja, ja men jag tittade med Tilda, Amanda och Kajsa, efter att Karl och min lille brorsa Gustaf hade tagit mer än hälften av min sockervadd så fick man tigga 5 kr av Tilda. Det coolaste och läskigaste var när Duon Galaxy (STAVNING???) skulle typ snurra på döds hjulet. Det var helt creepy azzå!!!   (Jag sker hela tiden!!!)  Efter Cirkusen sov jag och Tilda över, klockan 8 vaknade jag svin trött (vi somnade vid typ 3 på natten) och illamående.      Det kändes hämskt. Nu vill Gugge ha datan så jag får gå!   



Paws up /// Sara!!!

Av Sara Andersson - 4 april 2012 12:00

Eh... Blir inte många bilder jag vet men min webbcam är sönder!   Ja, ja ska berätta om vad jag tänker på... Hmmm... Jag är grymt irriterad på en tjej i min klass    och  jag är så löjlig men jag vill ha till baka mina tidningar från henne! (snälla tänk inte typ: Åh... Vad löjligt!). Ush! Är så himla trött...   Ska kanske på cirkus, vi får se... Bloggar mer ikväll elr imon!



Paws up// Sara!

Av Sara Andersson - 3 april 2012 18:50

Har inte bloggat på länge men jag ska försöka blogga under resten av påsklovet i alla fall. Nu tänkte jag berätta om hur klass kompisar reagerade på mitt korta hår (som jag borde ha gort för sååå länge sen, men årkade inte) Ok, kortfattat så kom ungefär halva klassen fram till mig och berömde min fina frissa. (fera av dom kom fram till mig och sa typ: - Hej, Matilda. (hon går i 6:an)) MEn i övrigt har det inte hänt något speciellt, jag ficken onepice i födelsedags present ( OK, en zipperall men vem bryr sig!!!) Ska visa den någon gång. Oj! Vad mycke jag har att skriva om när jag har börjat!  Borde blogga oftare, jag tror jag ska ändra stil på bloggen! Hmmm... ^_^ 



 Paws up! /// Sara!

Presentation


Hai! jag e en ointressant 13 årig tjej (se bara det där var ointressant) men här och nu blir ni läsare och bloggare! ni kan nu kyssa... Skämta bara! Men välkommna till min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards