gomee

Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Vi var på BUSFABRIKEN!!!!!!

Av Sara Andersson - 30 juli 2013 19:10

Japp ni läste rätt, i förrgår var jag i BUSFABRIKEN med Tilda, Iliad och Pontus
Då vi egentligen tänkte åka till Äventyrslandet så stoppade Iliads bandage oss. (Då vi tänkte åka vattenrush banorna) så det blev ta/kurragömma i busfabriken istället. Men det var super kul men efter typ (har ingen aning hur länge vi var där) så snubblade Pontus på en boll och slog i armen då vi stack hem!

P.S betala 25 kr + man får hälla upp glassen själv = stort misstag

Byee!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Andersson - 2 januari 2014 14:58


Jag har gjort vad jag sa och skapade en ny blogg. Fast igentligen skapade jag den innan nyår. (jag är så badass, haha) men iaf om ni vill följa med mig genom (förhoppningsvis) 2014 så se till att gå in på nattstad.se/fulaankungen Ses där! ...

Av Sara Andersson - 21 december 2013 13:08

Jag vet att jag redan har lagt ut bilder på henne men det var någon som undrade om jag hade en bild på henne där hon inte gör någon grimans! Det är så svårt men fick för några veckor sedan en bra bild! Hon har förresten färgat om sitt hår igen så...

Av Sara Andersson - 19 december 2013 18:04


Idag är så himla trött så jag knappt kan stå upp. Så det var ganska skönt att inte ha en ordentlig skoldag. Så jag kommer inte skriva så mycket idag, ni får vänta till imorgon för att höra om julbollen, skolavslutningen (som inträffar imorgon) och ...

Av Sara Andersson - 16 december 2013 20:43

Ja, jag vet att jag inte har laddat upp något på evigheter och det är jag ledsen över. Men iaf det är jul nu, ÄNTLIGEN!! Jag tycker att det är så mysigt på vintern för då kan man ju sitta inne och slappa utan att få skuldkänslor. Förresten på tal om ...

Av Sara Andersson - 12 september 2013 20:35

Sry för dålig uppdatering men det har varigt så mycket med skolan och allt! :) Men ändå, jag lovar att jag ska försöka lägga ut ett inlägg minst varannan dag! Blir inte så mycket idag efter som ingen har hänt! P.S Har världens träningsvärk efter idr...

Presentation


Hai! jag e en ointressant 13 årig tjej (se bara det där var ointressant) men här och nu blir ni läsare och bloggare! ni kan nu kyssa... Skämta bara! Men välkommna till min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards