gomee

Alla inlägg under juli 2013

Av Sara Andersson - 30 juli 2013 19:10

Japp ni läste rätt, i förrgår var jag i BUSFABRIKEN med Tilda, Iliad och Pontus
Då vi egentligen tänkte åka till Äventyrslandet så stoppade Iliads bandage oss. (Då vi tänkte åka vattenrush banorna) så det blev ta/kurragömma i busfabriken istället. Men det var super kul men efter typ (har ingen aning hur länge vi var där) så snubblade Pontus på en boll och slog i armen då vi stack hem!

P.S betala 25 kr + man får hälla upp glassen själv = stort misstag

Byee!!

Av Sara Andersson - 24 juli 2013 15:25

Vill bara visa min outfit och så vet inte why men känner för det!
P.S fabulous bild

Tröja: H&M ~ Shorts: Ullared ~ Armand: Fått av Tilbus ~ Hårspänne: Glitter

Bye!!

Av Sara Andersson - 24 juli 2013 15:06

ikväll ska jag och min familj åka ner till stranden ( tror jag) och tjuvlyssna på en konsert
Japp som täxten ovan lyder ska vi tjyvlyssna på Petra Marklund (ex: September) konsert då vi ska sitta på stranden och mysa till musiken!! Kommer bli skitt mysigt!!
Kommer kanske ut mer ikväll,
Bye!!

Av Sara Andersson - 23 juli 2013 01:16

Bilderna på Gugge

Av Sara Andersson - 23 juli 2013 00:51

[Bild]

Tilda blev lite kreativ och målade hennes "vanliga sminkning" så helt FABULOUS!!! Hon addade tillslut lite percingar (stavning??) och ögon bryn!! LOVLY!!

[Bild]

När han skulle ta bort sminket!! Han fick ton av eyeliner och hår mousse så vi fick duscha av hans hår!! = Blött!! Men nu ska jag och Tilbus i tält!! // Tilda och Jaag!! :P

Av Sara Andersson - 22 juli 2013 13:14

Tröja: Ullared ~ Shorts: Ullared ~ Skal: teknikmagasinet ~ Armband: fått av bästaste bästisen Tilda

Den här klänningen hade jag på mig i min semester till Bulgarien!! Älskade den HELT JEVLA UNDERBAR!! Men killen som fotade mig kunde dock inte ge dom till oss förens dagen efter (vi tog fotorna sista dagen på semestern) så fick vi be honom att skicka hem dem till oss och de kom först idag!! Yaay!!

Av Sara Andersson - 22 juli 2013 03:09

Vissa nätter kan man bara inte sova!! Så inatt har jag fixat lite på bloggen! Ändrat lite stil och sådant! Om uppladdningen lyckas har jag också snart en ny header!! Yeey!! :) Men är super trött men kan inte sova hur jobbigt är inte det!! Men aja! Ska försöka sova nu bye!! <3

Av Sara Andersson - 19 juli 2013 11:42

Hellow, vad ska man säga? Jo idag ska jag till stan och se på Dumma mig 2 med lille brorsan och lite shopping får man väll trycka in också!! Just nu tittar jag på THE SIMPSONS!! Ärligt talat har jag inget att skriva så bye!! :)

Presentation


Hai! jag e en ointressant 13 årig tjej (se bara det där var ointressant) men här och nu blir ni läsare och bloggare! ni kan nu kyssa... Skämta bara! Men välkommna till min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards