gomee

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sara Andersson - 25 augusti 2013 19:21

Det var en person häromdan som frågade hur min kompis Tilda ser ut!
Jag vill också förtydliga att Tilda och Tilbus är samma person!!
Men här kommer lite bilder på henne!!

Följ henne också på insta: @tildabilling

Är bara tvungen!! XD Hon kommer döda mig!!

Av Sara Andersson - 18 augusti 2013 13:33

Har rotat i garderoben idag på jakt efter en snygg outfit att ha imorgon när skolan börjar!! Jag funderar på att ta den på bilden ovan men om det blir varmt kanske jag tar knästrumpor och shorts!! ;) Och förresten jag var hon frisören i fredags och färgade om håret!! Har totalt glömt att skriva det här på bloggen!! Men det var det jag ville säga!! :3 P.S byxorna är helt nya så det är bara ni som har fått se dem!! <3

Av Sara Andersson - 17 augusti 2013 14:48

Hade grymt tråkigt igår så spelade in en "skräckis" (typ den sämsta i världshistorien) spelade in och redigerade på mobben så den har väldigt dålig klippning, kvalite och typ allt!! Den ligger uppe på Videofy.me nu!

Min videofy: Go_Mee

Länk till videon: http://www.videofy.me/v/3132762

Av Sara Andersson - 17 augusti 2013 11:13

Sry för dålig uppdatering på senaste tiden! Har haft så grymt mycket att göra! Jag har varigt i Gekås, städat, städat och städat! Vilket som behövdes! (men mitt rum ser redan ut som ett bombnerslag igen)
Japp, idag e det lördag och det vet alla vad det betyder... Nej så klart inte! Men mina "snälla" föräldrar tvingar med mig och min storebror Albin att springa prinsens minne!! Jag kommer att dööö!! Vi ska sticka nu!! Kommer mer senare, BYE!

Av Sara Andersson - 7 augusti 2013 17:45

Det är ganska kul ibland när någon säger något elakt till en när dom inte ens känner en! Man bara vem bryr sig om vad du tycker? Du känner inte mig, jag känner inte dig och så är det! Så bryr dig inte om någon säger något elakt till dig! Ingen ska behöva höra något falskt om sig själv och säger någon det så säg, Bitch please! Du känner inte mig! Och gå iväg!
-------------------------------------------------------------------------------
Men vad som än händer.... Så är DU bäst!!

Av Sara Andersson - 1 augusti 2013 12:44

här om dan var jag och några kompisar inne på stan och shoppade!!
Jag köpte 4 saker, en ärmlös tröja, svarta knästrumpor, proffs hårsprej och Master smoky från Maybelline New York

Köpte också ett par örhängen igår som är så snygga!! Här kommer bild på dem!

Bye!!

Presentation


Hai! jag e en ointressant 13 årig tjej (se bara det där var ointressant) men här och nu blir ni läsare och bloggare! ni kan nu kyssa... Skämta bara! Men välkommna till min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards