gomee

Alla inlägg under december 2012

Av Sara Andersson - 31 december 2012 13:03

Sry för inlägget där det står att man kan kolla på en trailer som jag har gjort men det funkarde inte så sorry!

Av Sara Andersson - 31 december 2012 12:59

Det här är en trailer till en film jag har gjort som handlar om systrarna Lola och Mimmie! Det här är den första det är typ en serie! En så länge har vi spelat in 2 filmer och håller på med en dokomentär (stavning??) om Stifler! (en isbjörn eller är det en padda?) aja vi får hoppas att jag kan lägga ut den nu då! (^.^) scrolla ner!
ll
ll
V

Av Sara Andersson - 30 december 2012 17:40

Ja, så rubriken lyder så är jag as trött! Men jag får skylla mig själv jag satt ju uppe och skrev ett manus (typ världens kortaste men endå) Det finns 3 roller: Sanna, "killen" och en tjej som heter Ella! Alltså det är Sanna som är huvud rollen! Vi får se vilka som får spela! Jag ska fråga när skolan börjar. (det utspelar sig utomhus hela tiden så jag kommer inte inte spela in den nu i vinter) men aja imon så (kanske) jag spelar in en video om de kläder jag ska ha på nyårfästen! Yay! Ledtråd på kläder: PALJETTER!!

Byebye// Mee!

Ps. Bilden visar vad min pappa har gjort idag, målat min gaderob!
Ps2. Jag har ÄNTLIGEN bytt rum med Gustaf!!

Av Sara Andersson - 19 december 2012 21:26

Shit detta e typ första gången på as länge jag bloggar vi min data!!! Skoj med lite variation (stavning???) Sitter här ensam i vårt data rum i onepicen och är otroligt törstig! (lol kul mening på vad jag gjör!)    Ändrade headen och lite annat på bloggen alledes nyss hoppas ni gillar det nya utseende (kom precis på att jag inte kan stava till utseende, weird!) Var i skolan en halv timme längre efter vi slutat igår för att gjöra klart mammas julklapp och min ring (har träslöjd!)   Aja, intressant!   Men idag var jag med Kajsa och fixade ett skolprodjekt (stavning???) Men Fanny och Amanda var också så vi blev 4, tvillingarna Amanda och Kajsa jag och Fanny! Tittade lite på kläder från http://www.swedenrock-online.se as snygga kläder! (Känner mig lite emo när jag Kollar på mina favvosar!)  Så jag tänkte visa er några av mina favvos från swedenrock!   


 


Bye// Mee!

Av Sara Andersson - 17 december 2012 15:35

Svampbob äger!!!! Men allvarligt allt börjar ju såklart att jag vakna en måndag, väckan innan julafton och SKA TILL SKOLAN!!!! Skoj. (sarkasm!) kom till skolan och skulle jobba på ön och jag fick som vanligt gjöra allt för att Ndren (ja, han heter det! Det utalas dren) inte ville jobba! Och senare fick jag inte veta vad jag fick för betyg i matte! (e as nervös! Vill VETA!!!) på idrotten körde vi sock fotboll (gillar inte fotboll men sock fotboll är lite kul, sen när halva tiden fick vi reda på att vi skulle spela fotboll IGEN!!! Liksom allvarligt fotboll hela leksionen och vi har idrott typ 100 min!!! Men sedan när jag skulle vara med Kajsa och fixa en film (det e ett skol prodjeckt faktiskt) som vi bestämmde i fredags så kunde hon inte! Så nu sitter jag hemma och stör mig på att min lillebrorsa måste ha den där j*vla tv hela j*vla tiden!!!

GOD JUL! // Mee!
Haha älskar den här bilden!

Av Sara Andersson - 8 december 2012 14:45

Nu är vi på väg hem! Vi vann... Ett set! (>_<) kul elr hur? Så nu e det två timmars hem färd! Yey! :( och föressten så har jag troligen vrickat foten! Jippey! (sarkasm face!) jämte mig sitter Fanny och tittar på Julkarlenden på sin mobbe och sen sitter Wilma och lyssnar på musik med sina hörlurar (de kan inte funka typ alla i bilen hör musik!) aja manma och pappa ska på julbord i kväll så e ensam hemma! (^_?)??

Bye bye // Mee!

Av Sara Andersson - 8 december 2012 08:48

Yay! 2 timmar i bil Och framme!
Måste lämna in mobben nu då bye!
Elmhult here we are!

Önska oss lycka till // Mee

Av Sara Andersson - 8 december 2012 07:55

Sådärja nu har jag suttit mer än en timme i en mini buss till volly tuneringen! Jag lyssnar på musik så länge, just nu lyssnar jag på U Can't touch this as bra låt! I morse vaknade jag kl 06:30 kanske inte låter så tidigt men med tanke på att jag skulle åka 06:40 så var jag as stressad! Hittad inte ens mina benskydd! Hoppas vi e framme snart och att det går bra!

Önska mig lycka till! // Mee!

Presentation


Hai! jag e en ointressant 13 årig tjej (se bara det där var ointressant) men här och nu blir ni läsare och bloggare! ni kan nu kyssa... Skämta bara! Men välkommna till min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards