gomee

Alla inlägg under december 2013

Av Sara Andersson - 21 december 2013 13:08

Jag vet att jag redan har lagt ut bilder på henne men det var någon som undrade om jag hade en bild på henne där hon inte gör någon grimans!
Det är så svårt men fick för några veckor sedan en bra bild! Hon har förresten färgat om sitt hår igen så det är mer rött nu än rosa!

Ser lite drogad ut jag vet men det är för att hon var mitt i en skrattattack när bilden togs! ;)

Av Sara Andersson - 19 december 2013 18:04

Idag är så himla trött så jag knappt kan stå upp. Så det var ganska skönt att inte ha en ordentlig skoldag.
Så jag kommer inte skriva så mycket idag, ni får vänta till imorgon för att höra om julbollen, skolavslutningen (som inträffar imorgon) och Decemberbalen!! Och med den cliffhangern lämnar jag er för idag!

(Förresten jag funderar på att byta bloggdomän (heter det så?) till nattstad efter julen, tycker ni att det låter som en bra ide?)

Fin bild på Gustav när vi kastade honom i soptunnan när vi städade våra skåp, haha! (Han va me på det lovar)

Av Sara Andersson - 16 december 2013 20:43

Ja, jag vet att jag inte har laddat upp något på evigheter och det är jag ledsen över. Men iaf det är jul nu, ÄNTLIGEN!! Jag tycker att det är så mysigt på vintern för då kan man ju sitta inne och slappa utan att få skuldkänslor. Förresten på tal om jul jag och min familj var på Liseberg i går och kollade på allt julpynt, det var verkligen fint om något man måste se. Lite bilder på det! ;)

Jag kollade precis klart på SAW förresten, (typ 10 år efter gimme en applåd) suveränt bra film men eftersom jag kollade på nätet var det väldigt dålig kvalitet och det hackade på de viktigaste ställera Väldigt synd men den var ju såå bra! Ska kolla på resten en annan dag är för trött för att kolla nu. Har ju velat se dem så länge!

Något jag längtar till: December balen den 18 !! <3

Presentation


Hai! jag e en ointressant 13 årig tjej (se bara det där var ointressant) men här och nu blir ni läsare och bloggare! ni kan nu kyssa... Skämta bara! Men välkommna till min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards