gomee

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara Andersson - 26 juli 2012 01:21

Sry för världens tötigaste inlägg innan... (-_- ) men aja just nu är jag hos mina kusiner på grill fest men just nu känns det mer som pyamas(stavning???)party. Nu spelar vi något skate spel på deras ps3... Men nu ska vi gå o lägga oss!

Go natt/Mee!

Av Sara Andersson - 18 juli 2012 23:13

Gorde lite hemma foder till min kanin Skutte så har du en kanin elr nån annan sorts gnagare kolla in det här recceptet (stavning!!!)

Du behöver; Ett äpple, lite gräslök (vanligt gräs går också bra), en skorpa, godis/mjölk linser från Dogman (se nedan), och sallad.

Gör så här; hacka alla ingredienserna och blanda ihop det! Så, klart!

Av Sara Andersson - 18 juli 2012 00:39

Jag har inte bloggat på as länge jag vet, men goda nyheter är att appen har kommit! Då kommer jag blogga mera ( hoppas jag! (-_- )) Jag längtar tills i höst... För då ska jag se Lady Gaga sjunga LIVE i Köpenhamn! Jag läääängtar sååå! Yes sommar lov! Startar 6:an efter sommaren det kommer bli kul men då är det bara ett år med skolan och min klass innan vi startar i Örnaskolan och klassen delas! Guud vad jag inte vill dela upp klassen, jag vill ha kvar mina kompisar!!!!!!!!!!!! Här kommer en bild på mig! ;P

Paws up / Mee!!!

Presentation


Hai! jag e en ointressant 13 årig tjej (se bara det där var ointressant) men här och nu blir ni läsare och bloggare! ni kan nu kyssa... Skämta bara! Men välkommna till min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards